czwartek, 23 sierpnia 2012

Twarz, która miała wyglądać inaczej...


Za każdym razem gdy oglądamy czyjeś gameplaye, audiologi lub po prostu słuchając czyjegoś głosu, nie widząc twarzy tej osoby, wyobrażamy ją sobie, jak wygląda. Zastanawiamy się do jakiej subkultury należy ten człowiek, a czasem nawet przypisujemy mu różne cechy charakteru. I właśnie z takim wyobrażeniem, oglądamy jego filmy itd.

Ja oczywiście też tak mam. Nawet nie wiecie jakie wielkie było moje zdziwienie, gdy ujrzałem twarz Madzi, CTSG, JJayJokera itd.
Wyobrażałem ich sobie zupełnie inaczej, jeśli chodzi o ich wygląd. Za to jest jeden użytkownik YouTube, któremu oprócz jakiegoś tam konkretnego wyglądu, przypisywałem konkretne cechy charakteru i w ogóle wyobrażałem sobie kim jest. Chodzi mi tutaj o Patryka z kanału MinecraftPolska :)

Oto jego pierwszy vlog :




Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, jego wyglądem, zachowaniem i nim samym. Ale o tym może on sam się wypowie :

Wiedziałeś o tym, że wiele osób, postrzegało Cię za takiego frajerowatego kujonka, osobę która cały dzień spędza w domu przed komputerem albo przed podręcznikami... ?

Nie miałem zdania o tym jak ludzie mnie widzieli przed vlogiem, z komentarzy można było jednak wywnioskować, że byłem pewnym otyłym człowiekiem noszącym okulary i mieszkający na wsi.

Czy trudna była decyzja o nagraniu swojego pierwszego vloga i co Cię do tego skłoniło ?

Nie, pierwszy Vlog był najprostszym filmem z wszystkich moich odcinków, zupełnie się przy nim nie stresowałem nawet nie wiem dlaczego ;)

Tego krótkiego wywiadu udzielił mi Patryk z kanału MinecraftPolska.

Jak widać na przykładzie Patryka, nasze wyobrażenia często bywają mylne i jeżeli nie widzieliśmy np. czyjegoś vloga w którym ten ktoś, tak jak Patryk opisze nam siebie, nie oceniajmy kim on jest w realnym świecie.

A co wy o tym wszystkim sądzicie ? :)

6 komentarzy:

  1. Też tak mam, wyobrażam sobie osobę po głosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną której nie mogę sobie wyobrazić to brzydki burak :)

      Usuń
  2. Też buraka nie mogę sobie wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat Patryka kojarzyłem mniej więcej tak, jaki on naprawdę jest. Ale przy Huśku, Madzi czy innych spodziewałem się kogo innego. Ale tak czy siak - nie przypisywałem raczej cech. Nawet jak się zaskoczyłem wyglądem to olałem to - bo wygląd nie świadczy o osobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca, według mnie po tym jak ktoś wygląda i się zachowuje (fizycznie) można dużo wywnioskować kim jest.

      Usuń
  4. http://dimitorandpixels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń