niedziela, 22 września 2013

Bear Gryls, Kurz, pot i łzy... [JaBooksFan]

Bear Grylls (a właściwie to, Edward Michael ) jest człowiekiem, jakim większość mężczyzn chciałaby być. Dlatego też, z wielką ciekawością chwyciłem po tą lekturę. Chciałem się dowiedzieć jak on do tego wszystkiego doszedł. 

Jak to w większość biografii początek porywający nie jest, ale gdy się już przez to przebrnie, to robi się naprawdę ciekawie. W książce oprócz dzieciństwa, młodości i tym podobnych spraw, dwoma największymi tematami jest rekrutacja do SAS oraz wejście na Mont Everest. 


Ten pierwszy jest poruszającą opowieścią o sile woli i wiary w walce ze słabościami naszego ciała. To naprawdę trzeba przeczytać, żeby wiedzieć do czego jesteśmy zdolni! Druga historia czyli wejście Mont Everest jest jeszcze bardziej porywająca i poruszająca. Czytając ją czułem się jakbym sam wchodził na tą górę. Wywarło to na mnie naprawdę gigantyczne wrażenie !

W ogóle to zauważyłem ostatnio, że bardzo lubię czytać biografie różnych ludzi. Jest to taki fajny i intymny rodzaj literatury. Lubię jeżeli szczerze opisane są sukcesy i porażki i relacje damsko-męskie. Właśnie taka jest książka "Bear Grylls, Kurz, pot i łzy". Czytając ją zdziwiło mnie, że autor w taki otwarty sposób pisze o swojej wierze. Czytałem kilka autobiografii sławnych ludzi i w żadnej autor tak nie opisywał swoich doznań i przekonań duchowych.

http://www.empik.com/kurz-pot-i-lzy-autobiografia-grylls-bear,p1044932146,ksiazka-p

Podsumowując to naprawdę polecam tą książkę każdemu ! W szczególności tym w których jest choć odrobina odkrywcy. Będzie to dla was świetna inspiracja ! :D

Moja ocena : 9/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz