czwartek, 31 stycznia 2013

Nie pchaj się z byle czym do internetu



Na pewno każdemu w was zdarzyło się kiedyś zabłądzić na „ciemne strony”  YouTube o którym kiedyś tam pisałem. Dziś chciałbym przybliżyć wam jej autorów oraz co nimi kieruje.



Gdy dowiedziałem się o YouTube chodziłem jeszcze do podstawówki, serwis ten zachwycił mnie przede wszystkim możliwościami jakie daje. Jako że miałem już  jakieś tam pojecie o tworzeniu filmów i ich obróbce bardzo korciło mnie by wrzucić tam choćby cokolwiek. Wtedy ktoś z rodziny powiedział mi żebym nie pchał się z byle czym do Internetu bo kompletnie nie ma to sensu a tylko mogę się skompromitować.


Patrząc na dzisiejszego YouTuba, można zobaczyć że bardzo wielu dzisiejszych „twórców” nie zna tego prostego zdania. A kryje się w nim prawda którą powinien znać każdy kto się nim nazywa. Konkretnie chodzi mi tu o to, aby przed opublikowaniem jakiegoś dzieła jeszcze raz je obejrzeć i zastanowić się czy na pewno kogoś to zainteresuje, czy jest to coś warte, czy zrobiłem to najlepiej jak potrafię…. 


Zawsze warto tak się zastanowić by nie pisać później : „Przepraszam że wyszło fatalnie, ale robiłem to w środku nocy” a zdanie to jest niestety często spotykane w opisach filmów na YouTube...


Taka moja rada : Jeśli już coś robisz to zrób to najlepiej jak potrafisz by potem nie żałować… 


PS. Pod wpływem jakiegoś impulsu znów zacząłem pisać, mam nadzieję ze tym razem dłużej to potrwa ;p

2 komentarze:

  1. Prawda! Ja za bardzo nie umiem kręcić filmów. Kilka razy próbowałem. Wychodziło że tak powiem ch***o. W końcu tego nigdy nie wstawiłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nauczysz się od miszcza ;p + dzięki za komentarz :D

      Usuń